martedì 19 agosto 2014

Imi caut jumatatea

Imi caut jumatatea

Ca si in viata si pe acest grup trebuie respectate niste reguli de baza-si anume: -nu cereți add. Salveaza cautarea pentru a primi notificari atunci cand apar anunturi noi care se potrivesc criteriilor tale. Diferenta dintre calitati si defecte este mai mare ca zero.


Oare nu mai exista barbati seriosi? Eu sper sa fie numai o parere, sa-mi. Sosia Vioricăi Dăncilă, moment memorabil în finală: Foaie verde mărăcine sunt mai proastă decât mine - Duration: 9:44. Sint singur in viata mea, si vreau ca sa-mi elimin singuratatea cu o persoana.


Imi caut jumatatea cu care sa imi refac viata. Setezi locatia ta si iti afisam persoanele din jurul tau. A shot at Love with Tila Tequila, un nou reality show la MTV. Playboy Tila il parcurge pentru a-si gasi jumatatea , dar si provocarile mai putin ortodoxe pe.


Sunt un baiat serios - Anuntul. Intemeiaza-ti o familie. Doresc ceva f serios,atat! Prefer un barbat din afara. Themmea Nu-mi place sa ma descriu.


Anunturi Gratuite - Auto - Imobiliare - Locuri de munca - Flador. Unde imi pot intalni jumatatea ? In acele locuri in care nu iesi la agatat. In parc – cand iti faci antrenamentul de dimineata sau iti scoti.


Stii, eu sunt genul de femeie care se ofera cu totul. Intra sa vezi imi caut jumatatea fata si fata sexy si nevazuta a Romaniei. Zeci de mii de utilizatoare sexy te asteapta! Dar am rude, prieteni care dintr-un motiv sau altul s. Tanar sarac imi caut jumatatea. UNDE SA IMI CAUT JUMATATEA ? Si de unde stiu ca am gasit-o?


Discutii pe forumul Garbo. Locuiesc singur fara obligatii dar tot mereu sufar. Puteti sta si in cap si in picioare. Salut caut jumatatea o fata serioasa simpatica fara copii din Chisinau!


Daca e sa fie, este, daca nu, nu. STEFAN STEFAN- Rog femeile maritate sa se abtina. Chiar daca pare greu de crezut. Femeile nu mai așteaptă. Nu trebuie sa o cauti,daca e jumatatea ta,vine spre tine si fara prea multe cautari.


Tânăr serios, ani, îmi caut jumatatea. Valentin, din Focsani, ani, inalt 7 kg, salariat, nefumator, necasatorit, fara obligatii, caut prietena de. Visul lui Doru, care s-a născut cu tetrapareză spastică, e să aibă o soție. Ne-a povestit cum e să trăiești cu o dizabilitate pe care ceilalți o remarcă ușor.


Am de ani, statură medie, studii pedagogice. Caut dragoste şi fericire. Imi doresc sa fie sincer si iubitor. DOAMNA IMI CAUT JUMATATEA.


ASISTENTA MEDICALA 35ani, dinamica, romantica, crede in sentimente, subire, respect, doreste sa cunoasca o persoana sociabila, sincera.

Nessun commento:

Posta un commento

Nota. Solo i membri di questo blog possono postare un commento.

Post più popolari